مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:502024-01-20فرهنگي

سیمرغ 42| اولین عکس مرحوم حسام محمودی در «شکار حلزون»


اولین عکس از فیلم سینمایی «شکار حلزون» به نویسندگی و کارگردانی محسن جسور و تهیه کنندگی مصطفی سلطانی و نقش آفرینی زنده یاد حسام محمودی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم سینمایی شکار حلزون نخستین اثر سینمایی محسن جسور در مقام کارگردان و به تهیه کنندگی مصطفی سلطانی است که این روزها آخرین مراحل صداگذاری و اصلاح رنگ را طی می کند تا در بخش نگاه نو چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به رقابت بپردازد.

محسن جسور دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه هنر سوره است و از فعالیت های او می توان به نویسندگی فیلمنامه فیلم های کوتاه آن زن ، بی آسمان ، بهشت کجاست ، تله فیلم های خشت بهشت ، رقص روی یخ ، چند کوچه پایین تر ، ایستگاه سلام ، فیلم های سینمایی آوا ، به تهران خوش آمدید ، چراغ های ناتمام ، پله ها نزدیک است ، این کوچه خالی است ، فصل فراموشی یک طبقه گرسنه ، سریال های تلویزیونی پردیسان و محکومین اشاره کرد.

  او همچنین فیلم های کوتاه آخرین نوبت برای زایمان یک زوج فراموش شده ، کسی به من نگاه می کند ، تارا صدا ندارد ، گل طلایی ، مستندهای مدرسه بی نام و بزنگاه ، سریال در کنار پروانه ها ، مسابقه تلویزیونی فامیل بازی و نماهنگ روحان را کارگردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ 42| اولین عکس مرحوم حسام محمودی در «شکار حلزون»

سیمرغ 42| اولین عکس مرحوم حسام محمودی در «شکار حلزون»